fredag 19 juli 2013

Cause we got that fire

God morgon allihopa!
Önskar verkligen att jag fick stanna i min säng och verkligen sova ut idag, men nej nej, jag måste jobba! Som tur är så är det ju i alla fall fabulous väder så att jag förmodligen kan sitta ute och sola hela dagen :D

On another note så har jag nu gått ner 2 kg på en vecka. Vet inte riktigt vad som händer och jag vet inte om jag ska ta det positivt eller inte för efter att inte kunnat gå ner på ett tag så känns det lite skumt att jag helt plötsligt rasar 2 kg. Men men, whatever. Inte så att jag tänker klaga liksom lol!

Nu ska jag hitta någonting att ha på mig, göra mig i ordning och trampa iväg till jobbet. Ha en bra eftermiddag! :)

Mina tre favoritlåtar just nu:

Gavin DeGraw – Best I Ever Had
Ellie Goulding - Burn
David Guetta – Ain't a Party (feat. Harrison) [Radio Edit] (som äntligen finns på Spotify nuuu, yey!)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv