tisdag 15 januari 2013

Andra sidan jordklotet

Borde väl börja packa snart med tanke på att jag ska in till stan imorgon. Dock kommer jag inte vara där så jättemycket för på torsdag ska jag hem igen. Imorgon kväll kommer nämligen min syster hem men eftersom jag är i stan och hon kommer hem så sent är det lika bra att komma hem på torsdag för att se henne. Hon ska nämligen åka till U.S.A för hennes praktik, Hawaii faktiskt. Hon ska vara borta tills början på sommaren så jag vill träffa henne en sista gång innan hon åker.

Båda mina systrar är ju inte hemma så ofta längre så jag är van att inte se dom på flera månader ibland. Men det är aldrig kul eftersom jag står väldigt nära mina systrar! Att det även är tvärs över jordklotet den här gången hjälper ju inte precis haha, vi brukar hålla oss mer till östkusten lol. Men hon kommer nog ha det jättekul på Hawaii! :)

Nej, nu borde jag verkligen packa och fixa alla skolsaker. Ha det!

Bläää vill bara bli helt frisk nu så att jag kan börja träna igen!
Första dagen tillbaka på Friskis tänker jag springa en mil. Hands down seriöst! :)
It´ll be fun.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv