tisdag 22 januari 2013

Spinning kväll

Tjeeenare!
Det är såååå kallt ute och smart som jag är så har jag inga vantar, mössa eller halsduk här för jag glömde ta med i måndags. Glömde även min skåp nyckel någonstans (hemma förmodligen) så det låset fick jag ju klippa i måndags haha, smart där! På tal om skåp så finns det nog inget värre än att ha världens träningsvärk i låren och hela tiden behöva sätta sig på huk vid underskåpet. Det gör så fruktansvärt ont haha! Dock hoppas jag på att jag tränar bort träningsvärken i benen idag med en spinning klass. Skulle gå på spinning imorgon men såg nyss att det var fullbokat redan så jag tänker gå ikväll istället med Louise, så taggad!!! 75 minuter ont i benen och svettas som en gris, underbar tisdags kväll lol. 

Har nyss käkat awesome mat: lax, grönsaker och bulgur, hahaha säger ju att det är standard! Jag vägrar att laga någonting annat än lax och kyckling, för jag tycker det är vidrigt med rått kött, så jag kör varannan hela veckan :p Men nu ska jag plugga innan jag drar till Friskis. Som tur är är spinningen ganska sent ikväll så jag har tid att plugga innan!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv