tisdag 29 januari 2013

Deal with it

Tisdag är äntligen över, för denna veckan i alla fall! Hatar verkligen tisdagar, blir så trött och uttråkad. Men imorgon är det en chill dag och jag har ingen kemi på torsdag så jag börjar som jag gjorde förr, efter lunch. Blev så sjukt glad när jag hörde det! :D Har ingen kemi på fredag heller så jag slutar tidigt då med. 
Även fast jag hatar kemi just nu så är det bra att ha ibland, får ledigt ganska ofta. Tror inte våran kemi lärare tycker om oss "standard level-barn" värst mycket, han vill nog bara bli av med oss! ;)

Fick lite träningsvärk från gårdagens pass faktiskt, riktigt skönt! Ska till gymmet sen och cykla (eller springa?) och köra styrka som vanligt. Mina träningspass är lite halvskumma nu för tiden, jag behöver inte tänka alls, hela processen: att gå hemifrån till friskis, omklädningsrum, fylla på vatten, cardio, styrka, vatten igen, byta om, gå hem. Allt sker automatiskt. Så jag behöver liksom inte pressa mig själv att gå till gymmet längre utan det är bara en sak som jag måste göra varje dag, blir helt fel annars ;)
Älskar att gå tillbaka i bloggen och läsa inläggen jag skrev om Friskis och träning några månader tillbaka. Blir så sjukt stolt över mig själv och mest över "gamla" jag som fick nog och faktiskt började träna mer seriöst i somras. Hade ju inte varit där jag är idag om jag inte hade börjat då! :)

Invigde min nya blåa huv-tröja idag!

I cant even...omg so awesome.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv