tisdag 22 januari 2013

Smart tänkt

Ja det där var ju smart gjort av mig. Att dra på Spinning med träningsvärk och efter jag har varit sjuk ett bra tag. Trodde helt ärligt att jag inte skulle klara av det och att jag skulle vara tvungen att dra därifrån. Är sjukt impad över att jag kämpa på med alla andra ändå. Fick även kramp känningar i båda vaderna haha, sjukt kul, verkligen...

Men nu är jag hemma, nyduschad och ompysslad. Har fått i mig en sen liten kvällsmat och dricker nu te. Awsuuum! Fick även ett awesome sms förut som lyste upp hela min dag....från tandläkaren lol. Har tid imorgon under fysiken, awww yeah! Älskar "past me" som fixar tandläkar tiderna under de dåliga lektionerna haha. Ska bli intressant att se vad de gör imorgon eftersom det är första gången efter operationen. Förhoppningsvis kan vi move on nu eftersom de har väntat på den här jäkla operation för att kunna fortsätta processen. Wish me luck! :)

God natt! <3



Amen to this.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv