måndag 28 januari 2013

(Hard)Core pass

Core passet var lugnt godkänt. Nog det bästa passet i Stora salen som jag varit på, brukar inte riktigt tycka om passen där men det här var bra. Gick även på löpbandet efter, jag hade planerat att springa lite men mina magmuskler asså, jisses, har aldrig varit med om något liknande. Det gjorde så ont i dom när jag gick/sprang, det var så klart pga coren innan (duuuh) så då visste jag att det garanterat hade funkat! Orkade inte gå värst länge pga det för det var sjukt ansträngande! Svaaaag...

Har i alla fall druckit min proteinshake, med vatten för första gången. Mindre sött då, så det var bättre - även om smaken inte var speciellt himmelsk. Men det får duga! Ge mig mitt protein bara, smaken är bara ett + liksom. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen äta någon liten kvällsmat. :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv