lördag 19 januari 2013

Plugg helg

Jag har spenderat hela dagen med att plugga. Har gjort psykologin och fysiken och börjat läsa lite av engelskan. Fysiken var ett helvete och tog evigheter haha. Efter det tog jag en break och kollade på Snooki och JWOWW. Nu är jag trött på att plugga så jag får spara resten till imorgon, kul helg haha!

Nu sitter jag i alla fall ny duschad och kollar på mitt systers flygplan som just nu befinner sig i kanten på Canada. Önskar det var jag själv som satt i det där planet, vill så himla gärna flyga! Förhoppningsvis kommer jag i alla fall någonstans till sommaren. Vill boka så jag har någonting att se fram emot och tänka på när jag gör allt skolarbete. Har fortfarande svårt att greppa vissa av sakerna att jag gjordei somras haha, t.ex att jag hängde uppochner i ett flygplan när vi gjorde en loop över Tennessee. Typ sånna småsaker. ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv