måndag 14 januari 2013

Måndagar ÄGER!

Ibland får jag bara en känsla om någonting. Som igår t.ex. Något sa mig att jag inte skulle dra till doktorn idag. Yeeah buddy, idag (när jag kolla på min gud, Ellen DeGeneres haha) försvann en bra del av locket som jag har haft i högerörat i 8 dagar. Det är inte helt borta men nu hör jag så mycket bättre även fast allt låter lite "robot-aktigt" eftersom det är lite tryck kvar haha. Jag går runt och pratar med mig själv för att min röst låter så fejk lol. Jag är så glad, så otroligt lättad, ni anar inte! Hoppas bara på att allting försvinner och att det inte blir värre igen, är så rädd för det haha. Jag kan själv tryckutjämna lite nu så förhoppningsvis försvinner allting snart.

Jag har än så länge planerat en comeback i skolan på onsdag. Är fortfarande allmänt krasslig och det är som sagt kvar i öronen lite grann. Men fortsätter det såhär så kommer jag vara back in action snart. Jag saknar mina vänner jättemycket, har inte sett dom sen innan lovet! :(

Men nu ska jag fixa lite käk och fortsätta läsa Romeo och Julia under reklamavbrotten haha. Ville bara dela med mig av dessa underbara nyheter! Det snöar också, mysigt! Men jag vill ändå ha sommar nu haha...

ÄNTLIGEN!


This sucker är äntligen bättre! Kolla in mina grymma guld naglar förresten!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv