lördag 5 januari 2013

The Mortal Instruments

Känslan när man blir obsessed med en bok serie och sen får veta att det blir filmer och att den första kommer ut nu i Augusti. Jag flippar ut totalt! Såg nyss trailern och är helt hyper nu, hur jäkla bra som helst! Har en känsla av att dessa böcker och filmer kommer bli en ny liten obsession of mine! Läste nämligen till 3 imorse bara för att jag ville bli klar med andra boken. Läste i 5 timmar i sträck. Har gjort det med andra böcker också, men det måste vara riktigt bra böcker asså! Tror denna serie kommer bli den "nya Twilight". Det borde dom bli för att dessa är mycket mycket bättre!

Har för övrigt städat non-stop i princip, sen jag skrev förra inlägget. Ändå är jag inte i närheten av att vara klar än. Blir nog ett två dagars projekt detta (minst). Men det behövs, måste bli av med en massa gamla saker som bara finns!

Ska fortsätta med att städa tills jag ska käka kvällsmat och efter det blir det att starta tredje boken i serien! :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv