måndag 14 januari 2013

Inget mer socker!

Jepp, har bestämt mig att ha en socker detox. Har fuskat lite de senaste dagarna och känner redan att pga det så kommer socker suget tillbaka (yeah I know, Im a bad bad person lol...). Så eftersom jag har ett vikt mål till 14 Feb så tänker jag även bara äta nyttigt och inte äta någonting onyttigt tills dess. Det är en månad idag, det borde jag klara av. Nu när jag börjar bli frisk ser jag även fram emot att börja träna igen. Förhoppningsvis till helgen eller nästa vecka så kan jag köra hårt som vanligt! :) Nu hoppas jag bara inte att öronen blir sämre igen inatt. Är hyffsat nervös för det haha!

Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen läsa lite ur min egna bok, har läst way för mycket dåliga skolböcker nu. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv