fredag 25 januari 2013

Bra fredag

Har haft en himla bra fredag faktiskt. Åkte till skolan för en lektion och sen åkte jag tillbaka för att gymma och käka lunch. Det gick bra på gymmet, cyklade 20 min , gick 10 min på löp-bandet och sen körde jag lite styrkeövningar. Var en bra liten fredags träning! :) Imorgon får bli min vilodag, inte att jag vill ha en, men det är viktigt för kroppen, så jag antar att jag får chilla en dag! Söndag ska jag nog ut och springa. Föredrar faktiskt att springa ute än inne på löpbandet, orkar mycket mer ute.

Nu är jag i alla fall hemma i Värmskog igen. Det värsta är att det är så himla kallt i vårat hus haha, det är hemskt! Har nyss kollat på det nya Glee avsnittet också, tyckte det var helt okey! :) Ska bara hänga vid datorn hela kvällen, käka kvällsmat och kanske läsa lite. Ha det bäst!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv