onsdag 23 januari 2013

Gymma för att bli glad

Hejsan!
Är inte på det bästa humöret idag asså haha, tror folk märkte det med lol. Var hos tandis imorse och dom spände åt väldigt mycket så jag har sjukt ont. Kan i princip inte bita och måste även gå runt med ett gummiband mellan över- och underkäken hela dagarna. Dock så kan jag ta bort tandställningen på överkäken i alla fall när gummibands saken är fixad. Yey!
Dock har jag så mycket problem med underkäken att jag inte riktigt kan vara glad över det andra... 

Tänkte även dra på ett Core pass senare men det var fullbokat det med (vilket inte gjorde mig gladare liksom). Vet inte om jag ska dra till gymmet eller om jag ska ta och träna hemma. Mina vader är faktiskt helt okej och träningsvärken är lite bättre i låren så jag känner att det vore okej att träna. Jag är ju fortfarande sjuk så jag kanske borde ta det lite lugnt. Dock är jag och lugn sällan i samma mening.

Jag älskar att träna när jag är på dåligt humör eftersom allting blir så mycket bättre efteråt. Blir nog gymmet sen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv