söndag 13 januari 2013

Blir inte bättre...

Dag sju med lock för örat (öronen) och inte blir det bättre precis. I början hade jag även ont i halsen och var jätteöm. Det gick bort ett tag men nu har det kommit tillbaka igen! :( Imorgon ska nog jag och pappa till doktorn i Grums och kolla: 1. Så att det inte är någonting allvarligare än en förkylning. 2. Om jag kan få någonting som gör att det försvinner.

Jag kan verkligen inte vara i skolan såhär heller...jag hör (och mår) ju jättedåligt. Kollade på Captain America igår och bad pappa sätta på engelska subtitles, så dåligt är det. Har inte gått utanför dörren på över en vecka. Ingen perfa start på året haha! Försöker verkligen hålla humöret uppe asså, vill inte starta 2013 deppig! ;)

Nu ska jag i alla fall plugga och dricka Mountain Dew, chill bros!

haha pepp på livet. Jag är glad (under omständigheterna), promise!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv