torsdag 24 januari 2013

Tror inte riktigt det är min grej

Tjo!
Asså, jag ska vara helt ärlig nu, jag tror inte att spinning är min grej haha. Jag blir verkligen inte peppad alls och helt ärligt så suger jag på det (jaa, man kan tydligen vara kass på spinning). Jag är mer en, gymma, step, springa och boxnings tjej tror jag. Finns flera pass jag inte har testat än, så det ska jag se till att göra. Men spinning är inte riktigt den roligaste träningen jag vet och jag vill ha kul när jag tränar. Tror jag bara kommer köra det då och då.

Har även bestämt mig för att ha mitt protein pulver här i stan och dricka det efter träningarna för just nu får jag i mig för lite kalorier, speciellt med tanke på att jag tränar 6 dagar i veckan. Plus att det gör att man bygger mer muskler = bränner mer fett. Score!

Nu blir det duschen och sen kvällsmat och sen sooova. Två lektioner imorgon och världens håltimme = gymma + lunch hemma. Kommer hem ganska tidigt också! Skön fredag :)


I juni tar jag en bild i samma kläder så får vi se om det är någon skillnad. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv