söndag 6 januari 2013

Nystädat!

I två dagar har jag dammat, sorterat, gjort rent, slängt, burit och bytt saker. Men nu är jag äntligen klar! Blev av med en massa kläder också. Kläder som har blivit för stora osv, blev av med nästan alla trekvarts byxor som jag hade i somras. Vet nämligen att jag inte kommer vilja klä mig i sånt till sommaren. ;) Tog även bort allt onödigt som jag har haft kvar i flera år.
Ska bli intressant att se hur lång tid det tar tills jag behöver göra allt det här igen. Men nu vill jag inte tänka på det haha! 

Några av mina böcker och världens bästa parfym!

Några av mina örhängen! :)

En fin tavla jag fick av min syster i födelsedagspresent hänger äntligen på väggen!

Jag måste ju ha världens snyggaste kalender? ;)

Har även glömt att visa min nya klocka som jag fick i julklapp från min familj i New York. Färgen är neon gul, lite svårt att se. Kommer bli galet snyggt när man är solbränd till sommaren! :)
Fick några andra småsaker också, älskar att få presenter enda från U.S.A haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv