måndag 28 januari 2013

Måndagar är för långa

Lång skoldag asså, det gäller verkligen att tänka bara positiva tankar när man är i skolan 8.20 till 17.10 haha, annars är det lätt att bli nedstämd. Det är ändå skönt att mina två värsta dagar är de två första på veckan. Sen kan jag slappna av lite i alla fall! Blir verkligen så himla trött när jag sitter på bussen hem också, så när jag kommer hem brukar jag alltid skynda mig med att få i mig mat och idag snodde jag även lite kaffe från dom jag bor hos.
Är ganska imponerad av mig själv att jag bara kunde sluta med socker i både te och kaffe. Bara sådär. Good for me! :)

Klockan åtta ska jag dra på ett Core pass vid Friskis har jag tänkt mig. Har aldrig varit på ett, så det ska bli intressant att se om jag tycker om det! Hoppas det är kul i alla fall. :)

Jag är kass på att lägga upp bilder på mig själv här på bloggen. Ska bli bättre på det. Promise! Men jag har fixat ny design i alla fall. Ska göra en bättre till våren med bättre bilder osv. Har inte tid nu! Be patient.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv