söndag 27 januari 2013

Träning + protein

Tjenare!
Har nyss tränat här hemma. Cyklade 25 min, gjorde några styrke övningar för armarna och 50 squats (även fast mina ben literally skakade haha). Sen kunde jag njuta av min proteinshake. Jag ska ju som sagt börja dricka det oftare nu för att komma upp i mer kalorier så att min kropp inte bryter ner muskler för att få energi utan fett såklart. Jag har Whey-80 för er som undrar, basic stuff, inget skumt haha. Har smaken hallon och brukar blanda det med mjölk. Dock tycker jag att den är så sjuuuukt söt, för söt enligt mig, smakar som en milkshake med godis smak. Ska blanda den med vatten under veckorna så jag får se om det bli bättre. Nästa gång provar jag nog en annan smak. :) Dock är den här smaken helt okej, men eftersom jag inte käkar socker blir allt så himla sött. Jag tycker till och med att blomkål smakar sött...

Tänker inte plugga mer idag heller. Hann nästan klart med engelskan och gör resten på håltimmen jag har imorgon! Ikväll ska jag packa och fixa för en ny vecka i stan, duscha, äta kvällsmat och måla naglarna! :)
Hoppas ni får en bra start på veckan imorgon! Jag är så sjukt peppad på en ny vecka med träning, satsar på 6 dagar denna vecka med, är sjukt inne i detta nu. As if you haven´t already noticed, lol

Skål!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv