torsdag 3 januari 2013

Mina nyårslöften

Mina nyårslöften nu då, tänkte att det skulle vara bra att skriva ner dom så att jag kan kolla tillbaka då och då och påminna mig själv om vad jag vill uppnå i år! :)

1. Dricka mer vatten. Det är jättebra för kroppen överhuvudtaget och hjälper en att gå ner i vikt. Jag har varit kass på att dricka så mycket som man ska dricka, men nu ska jag verkligen försöka ha med mig en flaska hela tiden! :)

2. Fortsätta äta och träna som jag gör. Har viktmål och andra mål som ska nås i år! Måste vara väldigt noga med vad jag gör och inte gör om jag vill klara av mina mål. So I will do my absolute best! :)

3. Göra läxorna. Har blivit bättre än jag var i ettan, men måste bli snäppet bättre på att ta mig tid och göra dom.

4. Vara snällare - mindre ironisk och sarkastisk!

5. Må bra hela året. Inga undantag, varje dag ska vara en bra dag på något sätt!

6. Läsa mer böcker. Byta ut dator tid till att läsa mer böcker :)






2 kommentarer:

  1. Wow framgång Emilia!
    Du är värsta stark ju, blir imponerad varje gång du lägger upp bild på instagram haha!
    Fortsätt kämpa med träning och så vidare. Klart man ska må bra
    Kram Hanna W :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :D Ska ge järnet i år! :D Absolut!
      Kraaam

      Radera

Bloggarkiv