lördag 12 januari 2013

Lördag kväll

Tja!
Idag hör jag ännu sämre, trodde nästan inte det var möjligt. Men idag är det i båda öronen haha. Jag slapp i alla fall ha ont idag. Så jag hoppas att det blir bra imorgon annars måste jag stanna hemma från skolan mer och det vill jag inte. Känns som om jag missar jättemycket!

Har försökt plugga lite vilket känns bra. Måste dock läsa hela Romeo och Julia imorgon haha, fattar verkligen ingenting när jag läser den så det går så himla drygt, läser den för svenskan. Läser och antecknar även Jane Eyre för engelskan så jag har mycket att läsa. Har även matte, psykologi och fysik att göra. Joy to the world! Men just nu är det faktiskt lite roligt att plugga. Det är någonting att göra liksom. Har ändå inget bättre för mig typ...

Ska nog läsa lite psykologi nu eftersom jag ligger efter där. Lördags nöje! :)

Mina ögonbryn är sååå mörka asså (naturligt). Brunt hår vore?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv