söndag 13 januari 2013

Vill höra normalt igen

Har bestämt mig för att inte åka till doktorn imorgon. Känns ibland som om det försvinner lite grann så jag tänkte ge det en natt + dag till. Åker in på tisdag annars om det inte blir bättre imorn. Kommer som sagt stanna hemma från skolan imorgon med. Har läst på nätet att det kan ta månader innan det släpper helt. Ja, fucking månader (ursäkta mitt språk men jag får panik). Jag vill verkligen inte till skolan såhär och bara jag tänker på det får jag världens jävla ångest. Men ändå så kan jag inte stanna hemma flera veckor så jag kanske måste in till stan såhär. Det är ju inte som om det syns, det är bara extremt obehagligt för mig för att det känns så skumt och jag hör så kasst. Hörde inte ens radion i köket förut. Får verkligen små panik attacker ibland för att jag blir så trött på att det ständigt känns som om någonting är inne i mitt huvud, det är så svårt att förklara...

Aja, nu ska jag sova. Behöver inte oroa mig för någon skola imorgon i alla fall och blir det inte bättre får jag väl tvinga mig själv till doktorn och hoppas på att dom kan hjälpa mig (vilket jag innerligt hoppas på)!
Ta hand om er och var glada över att ni hör bra. Om jag någonsin får bort det här kommer jag aldrig ta min hörsel förgivet igen, den saken är säker.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv