söndag 20 januari 2013

Söndag

Hejsan!
Det är redan söndag, dagarna går så sjukt fort. Jag har läxor att göra men som vanligt har jag ingen större lust så jag målade naglarna istället haha. Gjorde en utav mina favoriter, lila galaxy naglar. Så lätta att göra ju och hur snygga som helst, visar hur jag gör dom i det här inlägget! :) Dock vart det mörkare lila den här gången, men det får duga.

Imorgon har jag ingen tyska och ingen matte så jag börjar 13.25. Dock kommer jag från Värmskog så jag måste upp klockan 6 ändå. Ska dra direkt till Friskis och köpa nytt 4 månaders kort eftersom mitt andra tog slut i början på året, sen ska jag träna såklart. Är inte helt frisk än men min kropp har fått vila så länge nu att jag inte orkar bry mig längre. Är ingen morgon människa och jag hatar att träna på morgonen så jag tänker bara ta och springa i lugnt tempo, långt. Eller det är vad jag har planerat nu, får väl se hur jag känner imorgon när jag väl är där! :)
Herregud, att se vissa gamla bilder av mig som finns på den här datorn får mig bara att vilja träna mer. Det är sjukt att se sig själv, jag tycker jag ser ut som en helt annan människa och ändå är jag fortfarande stor nu liksom. Jag skäms liksom för vissa gamla bilder (vilket jag inte borde göra, men ändååå). Har en lång väg framför mig men jag tänker inte sluta nu när jag har kommit så här långt haha ;)

Dagens.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv