torsdag 3 januari 2013

Bra start

Okej, så jag glömde bort det lilla faktumet att jag bara sov drygt 5 timmar förra natten. Jag var sååå trött imorse att jag verkligen inte kom upp vid nio haha. Var även jättehungrig eftersom jag åt så konstigt igår. Gick upp drygt halv elva ändå vilket är ganska tidigt för mig ändå. Käkade även en bra frukost, ska ut och springa om drygt en timme istället, vill inte få håll. Tar och springer 4 km idag tror jag, känns bra! :)

Började läsa världens grymmaste bok igår också. Blev verkligen helt fast i den. Boken heter City of Bones och är den första boken i en serie som heter The Mortal Instruments. Det är en fantasy bok, helt grym är den! Som tur är äger min syster alla böcker. Rekommenderar den starkt!
Ett av mina nyårs löften är faktiskt att läsa mer (icke skol relaterade) böcker! Tänkte göra ett inlägg sen om mina nyårslöften, har några stycken faktiskt.

Nu ska jag läsa lite mer innan jag ska ut och springa, ha en bra (sen) morgon allihopa!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv