onsdag 30 januari 2013

Onsdags gym

Nyckeln till ett bra träningspass = kyckling. Asså jag svär, jag har så mycket mer energi och ork på gymmet när jag har käkat kyckling till middag jämfört när jag äter lax. Orkar springa längre och ta i mer i allt i princip allt jag gör. Nej, men träningen var bra. Jag sprang, cyklade och körde bara några få styrke-maskiner för det började bli så sent.  Brukar även glömma bort att jag faktiskt får en 20 min promenad in också eftersom jag går till Friskis och tillbaka, tar strax under 10 min åt ett håll. :)

Har druckit min proteinshake och duschat nu. Ska fixa en liten kvällsmat också så jag har någon mer näring i mig haha. Ska försöka lägga mig hyffsat tidigt i alla fall, även fast jag har världens sovmorgon imorgon. Var så trött i morse så jag ska verkligen få en god natts sömn ikväll.
Hoppas ni alla har haft en bra onsdag! Över halva veckan gjord, kämpa på! :)
Monsta – Holdin' On - Skrillex & Nero Remix






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv