onsdag 30 januari 2013

Svenska och te

Kollade nyss runt i några bild mappar på den här datorn och hittade faktiskt en bild med shortsen från igår. La till den i gårdagens inlägg (längst ner), det inlägget kan ni läsa HÄR!.

Onsdagar är en utav de få dagarna då jag åker hem och det fortfarande är ljust ute haha. Hatar dock det äckliga, blöta vädret som är just nu. Vill bara att allt ska försvinna nu redan och att det ska bli vår och sen sommar! Vill ha det varmt och skönt.

Har en viktig svenska uppgift som ska in ikväll, har en deadline på den. Första viktiga grejen i svenska som kanske blir en del av mitt slutbetyg. Dock handlar den om Romeo och Julia och jag har missat så mycket om den så jag känner mig lite borta. Ska även skriva en uppsats om den imorgon och det känns verkligen inte kul. Kommer nog inte gå så bra haha.

Ska i alla fall skriva klart den snabbt så att jag hinner dra och träna sen. Ska gymma idag med så jag slipper stressa med att hinna till något speciellt pass. Har ganska mycket träningsvärk idag så jag hoppas på att träna  bort den sen. :) Men nu ska jag skriva svenska reflective statement och dricka te! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv