torsdag 24 januari 2013

Spinning pass number två

Tjoo! Dryg skoldag och har frusit hela dagen, inte kul. Fick sluta tidigt men jag missade min buss så jag gick på stan lite, köpte två huv tröjor från Cubus, 99 kr styck på rea. Fett värt och jag älskar färgen på båda! :)

Sitter nu och käkar mat. Tyckte det såg så färg grant ut så jag var tvungen att ta bild, börjar nästan bli en "riktig" bloggare nu haha. Har aldrig fattat det där med att ta kort på varje måltid man käkar. Varför måste folk veta vad man äter? Ska på spinning om typ två timmar också. Var lite osäker förut om jag verkligen skulle dra eftersom jag har lite träningsvärk i vaden från det andra spinning passet i förrgår. Men jag vet att jag kommer vara stolt efter träningen, så det är lika bra att dra på ett pass. Springa kan jag göra hemma ;)


Titt så fint lol! Har så himla mycket fantasi när jag lagar mat själv (not). Stekte 1 kycklingfilé och en halv paprika och koka lite ärtor. Gott är det i alla fall! :)

Awesome blå hoodie, som är mörkare i verkligheten! 99 :-

Och en rosa hoodie! Skulle nog säga att den är hyffsat hot pink. Mycket mer än vad camen visar i alla fall. 99:-

Kolla på den här videon också. Grymmaste och roligaste vloggaren som finns enligt mig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv