lördag 26 januari 2013

Blogg lista


En lista som har cirkulerat runt på vissa stora och små bloggar så jag tänkte följa trenden :)

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat två personer åt gången: haha nä.
Varit kär: tyvärr inte än. bara små crushes här o där haha
Förlorat någon speciell person: aah
Varit deprimerad: är oftast glad, men jag hade en period i början på gymnasiet då allt bara var kaos och de höll i sig ett bra tag. inte kul! Men nu är det bra. :)
Varit så trött att du somnat sittandes: yes!
Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? näää, vart ska jag gå liksom? Man kommer inte så långt i värmskog.
Brutit ett ben? nope, som tur är!
Gjort nåt du ångrar? Oh ja, way för många saker!
Hoppat Bungee Jump? nej men vill jättegärna! :)
Ljugit för någon du tycker om? Yes!
Ätit en hel tårta? Haha nej, tycker inte ens om tårta så värst :p
Gjort bort dig offentligt? Ja de har jag säkert!

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: gått 25 dagar och ne, tror faktiskt inte det!
Fått ditt hjärta krossat: Nix
Hur många barn vill du ha i framtiden: 2-3? I dont know! 
Har du några husdjur?: Nope!
Vill du ändra ditt namn: Ville det förr, men har accepterat det nu, fast skulle aldrig döpa någon till Emilia själv haha.
Vilken tid vaknade du idag: drygt 7
Vad gjorde du igår runt midnatt: var trött efter spinningen så jag la mig tidigt. Sov asså! ;)
Någonting som du längtar till: Sommaren!
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Mitt förflutna på många sätt. Just nu är jag helt nöjd och det känns grymt! :)
Vad lyssnar du på just nu: ingenting, vilket är väldigt olikt mig!
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: haha ja!

OM DIG:
Vad är ditt fullständiga namn: Emilia Kristel Ekström
Stjärntecken: Lejon
Kille eller tjej: tjej, actually.
Grundskola: Värmskog och sen Arvika, Liljenäs + Kyrkeby
Gymnasie: Älvkullen, Karlstad.
Högskola: Not there yet!
Hårfärg: Blond
Långt eller kort hår: Börjar bli hyffsat långt banne mig!
Längd: 166½ (½ cm där är faktiskt viktig)
Piercings: 2 hål i vardera öra
Tattoos: inte än ;) men vill jättegärna ha!
Höger eller vänster: politik eller händer haha? Högerhänt. Politik har jag ingen aning om vad de ens står för, har verkligen inget större intresse för sånt, tyvärr.
Operation: 2 i käken :)
Sporten du spelar: Just nu springer jag och gymmar. Har spelat fotboll, pingis och ridit när jag var yngre :)

JUST NU:
Äter du: Inget
Dricker du: Inget
Är du på väg att: Sova, är trööööttt

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: Vore trevligt! :)
Vill du gifta dig: Ja, det är så fint!
Karriär i åtanke: Pilot, flygledare, någonting med design, film kanske, något där man får resa. Finns så mycket jag är intresserad av. Men mest flygning och flygplatser i allmänhet (just nu)! Skulle helt ärligt kunna skriva ett helt inlägg om alla mina framtidplaner.

TROR DU PÅ:
Dig själv: Ja såklart, jag är säker på att jag kan åstadkomma precis vad jag vill bara jag bestämmer mig för det
Mirakel: yes, det måste man ju nästan tro på! :)
Kärlek vid första ögonkastet: Jadå!
Himlen: Ja! Tänk vad härligt!
Änglar: Nja, har lite svårare med detta faktiskt. Men visst, why not liksom.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv