torsdag 31 januari 2013

Feel again

Gött pass på gymmet dåååå! Cyklade, powerwalkade och körde styrka, kändes hur bra som helst. För er som undrar så tränar jag ungefär i 1 h när jag tränar själv på gymmet. Börjar alltid med 20 eller 30 (eller mer) minuter cardio och kör resten styrka. Det är något som funkar utmärkt för mig, kort och intensivt! :) Det är även bäst för kroppen, vad jag har hört... 

Ska duscha nu och sen käka kvällsmat. Har bara ätit två måltider idag eftersom jag började sent och sov sent. Inte braaaa...men nu är jag hungrig igen så då ska jag se till att jag får i mig något! :) Har i alla fall fått i mig min proten shake as usual! Ska bli intressant att se om det har hjälpt eller inte jämt viktmässigt. En vecka är ganska lite tid dock.

Imorgon blir det som sagt ett till pass på Friskis under håltimmen. Sen är det en lektion kvar och sen HELG!
Ska plugga hela helgen hahaha....
OneRepublic – Feel Again





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv