tisdag 8 januari 2013

Ont!!

Här sitter jag, in pain. Imorse var det bättre i örat men nu i eftermiddags blev det sämre och det har gått över till vänster örat istället och blivit mindre i höger. Det är tryck och det gör ont, det är väldigt obekvämt men jag vet att jag inte kan göra någonting åt det så det är bara att försöka distrahera sig själv från det jobbiga. Ibland är det öronen som tar stryk när man blir förkyld och så var det den här gången. Längtar bara tills locken och trycket försvinner för just nu gör det faktiskt rejält ont.

Ska (obviously) inte till skolan imorgon utan stannar här hemma ute i skogen. Vet inte om jag någonsin haft en förkyldning där det har gjort såhär ont i öronen. Det har hänt någon gång innan men aldrig såhär mycket. Blir så trött på det ibland och då tänker jag alltid på vad bra jag har det jämfört med andra just nu. Det finns barn som ligger på sjukhus, barn som kämpar varje dag för att överleva och här sitter jag och klagar på att det gör ont. Men visst gör det ont och det är inte speciellt kul, ibland känner jag bara för att lägga mig ner och gråta ett tag, men än så länge har jag lyckats undvika det haha ;)

Hoppas bara att det släpper snart och att locken i öronen äntligen försvinner. Känner att det kommer bli en otrolig lättnad. Ta hand om er och var glada över att ni mår bra! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv