tisdag 29 januari 2013

Har nog krympt lite ändå

Jag kicked butt på gymmet idag asså. Körde lite intervall löpning i 20 min först, provade en annan weird cardio maskin och sen körde jag styrka. Kändes awesome samtidigt som jag ville bara lägga mig ner på golvet och dö haha. Men nu känns det grymt, speciellt efter min protein shake! :)

Provade på ett par shorts som jag köpte i somras i USA från Forever21. Blev lite chockad. Dom är gigantiska nu, drygt 5 cm för stora i midja (im not kidding, minst liksom) och mina ben har blivit så mycket mindre. Dom här shortsen passa alltså ganska tajt på mig i somras. Helt galet. Bilderna från nu är väl inte heller de bästa haha.
Dock älska jag dom här shortsen (har två par)...bittersweet. Men till sommaren kan jag ha ännu snyggare shorts ;)

Det roliga är ändå att jag har så sjukt långt kvar. Jag bär min vikt ganska bra, så folk tror inte jag väger så mycket som jag gör (så om ni tkr att jag går ner väldigt mycket så vet ni nu varför, alla bär vi våran vikt olika, så jämför er aldrig, aldrig, aldrig med någon annan). Har mycket kvar asså, kommer bil intressant och se hur min kropp förändras under processen :)

Min ben har ju krympt sjukt mycket och ändå tycker jag dom är gigantiska nu :s


Hittade en bild!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv