måndag 21 januari 2013

Bästa starten

God morgon allihopa!
Vaknade sent imorse och fick stressa lite, så jag hoppas att jag inte glömde någonting viktigt hemma haha. Kom till Lamberget strax efter åtta och orkade inte stressa så jag landade lite här hemma först innan jag stack till gymmet. Viken här är frusen så jag kan gå över den till Friskis haha, tycker det är jättecoolt, går mycket snabbare också! Fixade som sagt ett nytt 4-månaders kort så nu är jag fast där igen, ingen utväg lol. Sprang/gick i drygt 25 min och sen körde jag styrkeövningar, herregud vad jobbigt det är att träna på morgonen. Men ändå känns det bra på något sätt!

Nu efteråt känns det i alla fall bra. Eftersom jag har så mycket tid tog jag mig ett bad och nu har jag smörjt in mig i en awesome hudlotion som luktar så gott! Bra start på dagen? YES!
Nu ska jag strax börja laga min lunch eftersom jag är jättehungrig nu, speciellt efter träningen! :) Blir nog lax med bulgur och grönsaker - standard när jag lagar åt mig själv haha! Sen drar jag mig mot skolan för tre lektioner, slutar 17.10. Ikväll måste jag plugga!

Hoppas ni alla har en bra måndag, I sure am! :D





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv