fredag 4 januari 2013

Fredag

Hej allihopa! Sitter här med min vattenflaska och andra boken i The mortal instruments serien. Böckerna är på drygt 500 sidor var och jag har redan kommit en bra bit på andra boken, läser typ en per dygn. Tur att det finns typ 5 böcker och syrran har allihopa! ;)

Ska snart ta och träna tror jag. Funderar på att cykla idag och börja göra varannan dag löpning och cykla  varannan dag nu när jag är hemma. Sounds like a plan! :)

Måste även ta tag i skolarbetet känner jag. Ska nog skriva 2 labbrapporter sen, bara för att få det värsta överstökat. Räknar hellre matte en hel dag än att skriva labbrapporter, men det är bara att bita ihop och göra dom antar jag.

Nu vet ni hur min dag ser ut, inte värst spännande haha. Nu ska jag träna!
P.S glöm inte bort min Tumblr, har fått några följare och det är riktigt kul. Länk finns till vänster :)




Innan jag dör vill jag vara med i "The Color Run" :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv