torsdag 31 januari 2013

Lions dont worry

Hade sovmorgon idag, som blev lite längre än jag hade planerat haha, men som tur var så var jag inte ensam hemma så jag vaknade lite över en timme senare ändå. Hade tre lektioner, de första två var bra och sen skulle vi skriva typ en uppsats i svenskan. Var det sämsta jag någonsin skrivit alltså, verkligen kass blev den. Men jag orkar inte tänka mer på det nu, ska bara se till att inte vara sjuk när vi diskuterar de andra böckerna vi ska läsa och sen skriva om! ;) Dels därför jag hade så svårt att skriva bra om denna, missade mycket av klassdiskussionerna om Romeo och Julia. Men whatever, moving on...

Blir nog gymmet ikväll igen, bara för att jag verkligen känner för att cykla eller springa. Tänkte kanske träna hemma men känner att jag vill köra mer cardio. Imorgon har jag även en 3½ h håltimme som vanligt så då ska jag dra till gymmet också! :)

Har blivit obsessed med The Fighter igen, lyssnade på den mycket när den var stor i U.S.A i somras, nu är jag hooked igen. Ryser varje gång jag ser videon.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv