fredag 18 januari 2013

Fredag

Igår åkte jag hem till Värmskog och träffade min syster. Fick även en julklapp till från en annan jag stanna hos i somras i USA, ett lila nagellack fick jag! :D Jag och syrran drack i alla fall en massa te och pratade hela kvällen. Var ganska jobbigt att säga hej då men om 5 ½ månader är hon ju hemma igen (i en vecka typ haha). Sen ska hon utomlands igen och jag vet inte om jag ska någonstans än. Aja, tur att det finns Skype och Facebook!

Ikväll ska jag och pappa på hockey också så jag blir kvar i stan efter skolan. Annars så ska jag bara plugga under helgen. Har ganska mycket att ta ikapp i flera ämnen så det blir min underhållning denna helg antar jag. Om jag mår bra så kanske jag tränar också. På måndag ska jag i alla fall fixa Friskis kort igen! :)

Det här blir (förhoppningsvis) sista inlägget från denna kassa lånedator för sen ska jag hämta min dator. Den har dock inte blivit fixad för att det hade kostat för mycket. Snällt av dom att ta det beslutet efter typ 3 månader? Vet inte hur länge jag har haft denna dator nu men jag är så glad att jag får tillbaka min andra även om jag inte kan lyssna på hörlurar för att ljudet är så mycket bättre på den. Eller förresten...allt är bättre på våra. Tycker synd om ettorna som fick dessa istället lol



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv