onsdag 2 januari 2013

Run your 2013

Chillar järnet i min favvo hoodie från American Apparel en fin kväll som denna. Idag har jag varit i Karlstad och sagt hej då till mina systrar som åkte hem till sina respektive städer. Hann dock med lite shopping med min ena syster innan hon stack! Sen kollade jag och pappa på The Hobbit. Tyckte filmen var riktigt bra och jag ser fram emot de andra två filmerna.

Ikväll har jag kört lite styrka men jag hade absolut inte lust så jag tog det lugnt ikväll. Istället ska jag gå upp tidigt imorgon och dra ut och springa. Har messed up dygnet totalt och vaknar typ halv två, känns alltid så himla ovärt. Så imorgon ska jag vara duktig och ställa ett alarm till klockan nio och dra ut och springa innan frukost! :)
Nu gäller det bara att jag faktiskt gör det också haha, får se hur det går med den här planen!

Men nu blir det kvällsmat och förmodligen en bra bok att läsa innan jag går och lägger mig. Har som sagt inte läst på evigheter men eftersom jag har så lite tålamod och internet suger här ute i skogen så orkar jag inte sitta vid datorn så mycket ikväll.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv