söndag 27 januari 2013

Söndag morgon!

Hade alarm på för 7.55 imorse för att vakna och skypea med syrran i Hawaii klockan 8. Jag var så himla trött haha, men det var kul att höra hennes röst och hur hon har det där borta! :) Efter det käkade jag frukost och nu har jag nyss skypeat med min andra syster som är i Örebro. 

Pluggade absolut ingenting igår, produktiv som jag är. Så idag får jag skylla mig själv att jag har mycket att göra. Ska även träna sen. Tror jag stannar inne och cyklar på våran motionscykel och kör styrka sen för jag har ingen lust att dra ut i snön och möjligtvis bil sjukare, eftersom jag inte är helt frisk än. Men jag kämpar på ändå! :)

Dagens två låtar:
3OH!3 – DO OR DIE (den finns nu på spotify, yey!)
NEEDTOBREATHE – Keep Your Eyes Open

Glöm inte att följa min Tumblr heller, Tumblr ger mig verkligen motivation till att äta nyttigt och träna varje dag! :D emiliakristel.tumblr.com


Så sant!



Bästa jag någonsin sett. Älskar Bolt!
Leendet från den andra killen gör så jag själv ler varje gång.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv